Doorgaan naar hoofdcontent

Fan van Revlie

Bron: Revlie notebook DARE
Hallo allemaal, 
Graag wil ik jullie Revlie voorstellen, voor mij de meest inspirerende persoon van Nederland. Niet alleen vanwege haar smaakvolle vrolijk makende Mixed Media Canvassen, haar fleurige haakwerk, en haar videotutorial met canvas mixed media, maar ook vanwege haar opbouwende nieuwsbrieven en teksten verwerkt in haar canvassen. De notebook op de afbeelding heeft als cover een mixed media met de bemoedigende tekst: 'Don't you dare give up'.  Dit boekje met verrassingen heb ik trouwens bij haar besteld. Kan niet wachten tot ik het binnen heb. Je kunt het bestellen via haar shop op Etsy, of via facebook. En bezoek ook haar site, neem wel de tijd, want je raakt voorlopig niet uitgekeken!

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Gehaakt hoesje voor je smartphone

Follow my blog with Bloglovin Dit haakpatroon staat nu in een gratis e-book met haakpatronen. Klik hieronder op de afbeelding om je in te schrijven op de nieuwsbrief, je ontvangt het e-book na de bevestiging meteen in je mailbox.

Hartjesrand haken | Crochet heartborder

Gezien op hobby.blogo . De foto is je telpatroon. Makkie toch? Seen on hobby.blogo . The picture is your free pattern. Easy wright?

Schaatsen haken

Op Freubelweb  kun je uren rondsnuffelen tussen de freubels met patroonbeschrijvingen. Zo kwam ik deze schattige tutorial van gehaakte schaatsjes tegen. Simpel, maar je moet er maar op komen. Bron afbeelding:  The Party Artisan