Doorgaan naar hoofdcontent

Crochet Flower of Mollie Makes ain't easy

Nadat ik een aantal projecten had afgerond, waarvan ik binnenkort de foto's op het blog zal plaatsen, begon ik vol goede moed aan de Crochet Flower van de Mollie Makes. Er ontspruitten allerlei vormen behalve iets dat op een bloem leek. Dus ik naar de website van de Mollie Makes: http://molliemakes.themakingspot.com/magazine/issue-12 en zoals je kunt lezen, ben ik niet de enige die moeite had met het lezen van de instructies, nou moest ik wel van Engels naar Nederlands vertalen, maar alsnog kwam ik er niet uit. Ik heb een FB-bericht achtergelaten en nu maar hopen dat ik er antwoord op krijg en als het me lukt, laat ik het je weten. Nogmaals: I'll keep you posted.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Gehaakt hoesje voor je smartphone

Follow my blog with Bloglovin Dit haakpatroon staat nu in een gratis e-book met haakpatronen. Klik hieronder op de afbeelding om je in te schrijven op de nieuwsbrief, je ontvangt het e-book na de bevestiging meteen in je mailbox.

Hartjesrand haken | Crochet heartborder

Gezien op hobby.blogo . De foto is je telpatroon. Makkie toch? Seen on hobby.blogo . The picture is your free pattern. Easy wright?

Schaatsen haken

Op Freubelweb  kun je uren rondsnuffelen tussen de freubels met patroonbeschrijvingen. Zo kwam ik deze schattige tutorial van gehaakte schaatsjes tegen. Simpel, maar je moet er maar op komen. Bron afbeelding:  The Party Artisan